Már 2007 tavaszán szóba került egy motoros repülõgép vásárlása, mellyel vitorlázó repülõgépek vontatását, pilótakiképzést, légifotózást és túrarepüléseket végezhetünk. Két lehetõség között kellett döntenünk, Cessna-150/172 vagy egy négyüléses Morane 893E.
A segelflug-on már többször láttunk egy tököli Cessna-150F-et, amely 150LE-s motorjával (hidroplán múltjára a kabinban lévõ merevítés is emlékeztetett) vitorlázó repülõgépek vontatására is alkalmas. Kíváncsiak voltunk, hogyan vonat egy 150-es, ezért május 13-ára repülést szerveztünk a HA-SVF lajstromjelû Reims Cessna C150F-fel. Aznap több iskolakört és 26!! vonatatást csináltunk két Ka-7-essel és egy Astirral. A következõ hét elején már döntöttünk is a gép megvásárlásáról, de addigra már több jelentkezõ is volt a Viktor Foxra. A hét közepére kiderült, hogy az SVF Lengyelországba kerül. Talán pont aznap került vissza a Segelflug-ra a D-EOZD lajstromjelû MS893E, melynek sérült motorjára nagyjavítása várt.
2007 május 20-án öten utaztunk ki Mendigbe. A gép akkor már nyolc hónapja nem repült, de a motoron jól látható 8 centis repedésen kívül jó állapotban találtuk. A megállapodás után elindultunk haza és el is kezdtük szervezni a gép helyreállítását. A motor nagyjavítását Belgiumban végeztettük, ezért június elsõ hétvégéjén ismét kiutaztunk, hogy kiszereljük a sérült motort. Magyarországról leszerveztük a motor szállítást Belgiumba, ahol az elõzetes ígéreteknek megfelelõen öt hét alatt el is készült az O-360-as nagyjavítása. A gépet német tulajdonosai törölték a lajstromból, így a hazahozatala csak teherautón volt lehetséges, ezért augusztus elején ismét kiutaztunk Mendigbe. Szétszereltük EOZD-t és a nagyjavított motorral együtt felpakoltuk egy teherautóra.
A Morane 2007 augusztus 12-én este érkezett haza Börgöndre, ahol a következõ héten nekiláttunk a gép további szétszereléséhez. Szétszereltünk rajta szinte mindent, amit csak lehetetett. Elõkészítettük az összeszereléshez, amirõl idõközben kiderült, hogy Tökölön fog megtörténni. Elkezdõdött a gép összeszerelése, de ez nem ment zökkenõmentesen. Kiderült pár alkatrészrõl, hogy cserére szorul. Így folyamatosan keresgéltünk a neten. Lassan, de elkészült minden, közben kiderült, hogy a magyar gép magyar lajstroma HA-TOS lesz. A II. világháború elõtt egy Klemm 25-ös már viselte ezt a jelzést, amivel 2008.05.21-én hosszú szünet után a tököli repülõtéren ismét levegõbe emelkedett a korábbi sárga-fehér festés helyett fehér alapon a törzsön végigfutó kék-arany csíkkal díszített 12529-es gyári számú MS893E, melynek új otthona a Börgöndi repülõtér lett.
Innen repülünk vele és repülhet velünk Ön is, az ország bármely sportrepülõterére, egy Balaton feletti sétarepülésre vagy egy székesfehérvári városnézésre.